Episode 1

Hey you bitches-(εεε…language please)

Kαλοί μου άνθρωποι-(ooπα ρε Βέγγο………..)

Hey εσείς-κι αυτό κάπως …αλλά τεσπα…αυτό που  θέλω να πω είναι ότι είμαι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσω ότι αυτό είναι το βάπτισμα του πυρός για το κατσαρό πηρούνι καθώς κ πρώτο ποστ  του μπλογκ…έλα να ακούω κλαπ κλαπ κλαπ!!!

Πάρτε λoιπόν μια βαθιά ανάσα καλού κακού κ συνεχίστε την ανάγνωση-με δική σας ευθύνη…ξηγημένα πράματα

So κάπου μεταξύ Fb κ μακαρονάδας  πήρε το μάτι μου αυτή την εικόνα

κ αμέσως το μυαλό μου πήγε στη συντρόφισσα Πορφυρία που  λέει ότι ‘’μας ψεκάζουν’’… να με τι λοιπόν!!!Τώρα εξηγείται γιατί  στη σχολή  οι θέσεις παρκινγκ αναπήρων είναι σχεδόν πάντα κατηλειμμένες ,γιατί στην ουρά της τράπεζας σου παίρνει τη θέση η κλασσική φουριόζα κυρία(-που πας μανδάμ?)και γιατί για να φτάσω σπίτι μου πρέπει να χοροπηδάω πάνω στα καπό! Για να μη μιλήσω για αυτούς τους 300 ηλιοκαμένους λεβέντες της βουλής… επειδή όμως δε θέλω να φανώ υπεράνω, το παίρνω κι εγώ το χαπάκι μου, κυρίως όταν έχω εξεταστική, βγαίνω στο δρόμο με ποδήλατο  κ φτύνω καρπουζοκούκουτσα απ’το μπαλκόνι.

Κλαψ… βαθιά συγκίνηση για την παραπάνω διαπίστωση.

Μετά λοιπόν απ’τη μακαρονάδα κ με στομαχόπονο(αυτό τ’άτιμο το κρεμμύδι το βαθειώτικο την έκανε τη ζημιά)πατάω  από περιέργεια ν δω το βίντεο  ‘’Κόνυ 2012’’ . Ενημερωτικά,όταν ακούς  most wanted εγκληματίας πολέμου απ’το δικαστήριο της Χάγης κ καμπάνιες κ μπαράκ ομπάμα  …ΨΑΡΩΝΕΙΣ  εντάξει? Για όσους δε γνωρίζουν, πρόκειται για μια καμπάνια ενημέρωσης  κι ευαισθητοποίησης της διεθνούς κοινότητας για τα εγκλήματα που διέπραξε αυτός ο περί ου ο λόγος Joseph Kony στην Ουγκάντα τα τελευταία 20 χρόνια. Δολοφονίες κ στρατολόγηση ανηλίκων, δουλεμπόριο, εκπόρνευση , τρομοκρατία κ άλλα τέτοια όμορφα… Το βίντεο λοιπόν είναι αρκετά ενημερωτικό κ με καλές δόσεις  δακρύβρεχτης ανιδιοτέλειας . I know…συγχωρέστε μου το ειρωνικό ύφος αλλά αυτό το δυτικό πνεύμα προσφοράς κ αλληλεγγύης προς το λαό της Αφρικής το έχω δει πολλάκις στο παρελθόν , γι’αυτό κρατώ κ μικρό καλάθι. Συν του ότι εντώ είναι Ελλάντα κι όχι Ουγκάντα κι έχουμε και τη δική μας την καμπούρα να κοιτάμε.

Btw,επειδή θέλω να τρολλάρω  και λίγο,άκουσε κανείς δύστυχος τα τραγούδι που θα μας εκπροσωπήσει στην Ούρο-βιζιον?…κ δώστου οι παρθενώνες, κ  δώστου οι φούρλες κ οι παρολίγον μουσακάδες… κάτι μου  λέει ότι κ φέτος θα πάρουμε το πτηνόν (…εδώ μιλάμε για μεγααααλη εθνική πανωλεθρία)

Ok…that’s all folks! ciao

E.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

